Skocz do zawartości

Jaki wybrać kierunek studiów ?

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
95 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_rekrut_*

Guest_rekrut_*
  • Guests

Napisano 18-01-2011 - 09:11

Gdzie na studia w Krakowie?

Witam,

macie jakieś rady jak wybrać kierunek studiów ? Nie wiem jak przed rekrutacją podjąć decyzję co do kierunku studiowania.

Są jakieś testy żeby sprawdzić swoje predyspozycje co do ścisłych kierunków lub humanistycznych ? Osobiście równie dobrze mogę studiować na Polibudzie jak i na UJ, bo naprawdę nie wiem czego chcę i jak to sprawdzić.

#2 embriona

embriona

Newbie

• Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 23-01-2011 - 04:50

Hm, ciężka sprawa... Nie masz żadnych preferencji, szczególnych zainteresowań? Ja studiuję kulturoznawstwo i są to świetne, ciekawe studia, ale mało praktyczne i z pracą ciężko, więc gdybym lubiła majcę, chemię czy fizykę i radziła sobie z nią, a nie koniecznie czuła pociąg do kierunków humanistycznych, to poszłabym na jakiś opłacalny przyszłościowo kierunek na Politechnice albo najlepiej na AGH. Ale trzeba być pewnym, że się tam nie zanudzi, jakby to było w moim przypadku:P

#3 vinczi

vinczi

Member

• Members
  • PipPip
  • 16 postów

Napisano 23-01-2011 - 06:12

Faktycznie kulturoznawstwo to ciekawe i rozwijające studia, tylko potem ciężko o dobrą pracę. Właściwie co po tym można robić i jakie są perspektywy? ja uważam, że kazdy powinien studiować to co lubi robić, inaczej potem to sie człowiek męczy w pracy.
Ten, kto biedny i szczęśliwy, jest bogaty, że bardziej nie trzeba. (William Shakespeare)

#4 cindarella

cindarella

Newbie

• Members
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 12-03-2011 - 07:01